מיקום ייצור נייטרלי מופחת - Co2

ייצור מזון יעיל לבעלי חיים באמצעות מקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה

במהלך השנים האחרונות השקענו כ-500,000 יורו באמצעי חיסכון באנרגיה וגאים במה שהשגנו עד היום. ובשנים הקרובות נמשיך לשאוף גבוה כדי להגביר את הקיימות בכל החברה. כי בסופו של דבר, הרבה יותר הגיוני להפחית את פליטת ה-CO2 שלנו מאשר לקזז אותן. אנחנו עובדים על זה. כך נראה מפעל הייצור שלנו עם בניין משרדים מחובר:

עבור חברה ניטרלית CO2...

אנחנו מעדיפים להפחית את צריכת האנרגיה שלנו במקום לקזז אותה...

ציוד ייצור מודרני

ייצור מזון יעיל

שימוש חסוך באנרגיה

אנו מסתמכים על שיטות ייצור מודרניות ועדינות ומקטינים את טביעת הרגל הסביבתית שלנו. מתקני הייצור החדשים שלנו פועלים ביעילות וידידותיים לאקלים. כתוצאה מכך אנו חוסכים במים ובאנרגיה. כבר עכשיו אנחנו מסוגלים לחסוך 10% אנרגיה לכל קילוגרם מזון לחיות מחמד המיוצר, והמגמה היא כלפי מעלה.

מקורות אנרגיה ידידותיים לסביבה

מערכת ה-PV החשמלית שלנו

שילוב של טכנולוגיות חשמליות ידידותיות

כיום אנו מכסים 5% מצריכת החשמל שלנו עם מערכת פוטו-וולטאית משלנו. כדי לחסוך במשאבים אחרים, CO2 ונפט גולמי, בשנת 2022 אנו מתכוונים לכסות את כל משטחי הגג שלנו בלוחות PV ונשתמש בשטח ריק ליד המתחם שלנו כדי לבנות פארק סולארי. אנו שואפים להיות מסוגלים לייצר בסביבות 50% מכל החשמל שאנו צריכים בשיטות מתחדשות עד 2024. החשמל הנותר יסופק על ידי שילוב של אנרגיות בר קיימא מספק אזורי.

מזמינים אצל משווקים מורשים

ומקבלים אוכל ידידותי לחתול ולסביבה

שילוב של טכנולוגיות חשמליות ידידותיות

את מוצרים הפי קט –  Happy Cat ניתן למצוא בפריסה ארצית במגוון חנויות מורשות המספקות ציוד ומזון איכותי לחיות מחמד.

אנו תומכים בפרויקטים להגנת אקלים...

כדי לאפשר מחויבות אפקטיבית לקיימות...

למרות כל אמצעי החיסכון באנרגיה שלנו, עדיין נותר חלק קטן מתפוקת ה-CO2 שלנו שאיננו יכולים להפחית עוד. כדי לקזז זאת, אנו תומכים בשני פרויקטים להגנת אקלים המנוהלים על ידי השותף שלנו, myclimate.de

קיזוז CO2

פרויקטים להגנת אקלים

התחייבות לפרויקט הגנת האקלים

כדי לקזז את פליטת ה-CO2 שלנו, אנו משתתפים בפרויקטים להגנת האקלים המנוהלים על ידי השותף שלנו, myclimate. אלה מאפשרים לנו להתחייב ביעילות לקיימות ולהגנה על אקלים.

אנו תומכים בפרויקטים של ייעור מחדש באוגנדה; החקלאים בקנה מידה קטן עוזרים לשתול את העצים ולנהל טוב יותר את היערות הקיימים. זה יוצר את הבסיס לשימוש ארוך טווח ובר קיימא בקרקע.

דילוג לתוכן