תזונה לגורי חתולים

תזונה בריאה כבר מההתחלה
המזון המתאים לכל שלב בחיים.

חתלתול בריא הוא הבסיס לחיים ארוכים

התזונה היא מרכיב חשוב בהבטחת גורי חתולים להתפתח כפי שהם צריכים. זה גם מקים את הבסיס לחיים ארוכים ובריאים. תזונה בריאה פירושה גם שיניים בריאות, הגנה חיסונית טובה ורווחתו של חברך החתולי. לחתולים צעירים, במיוחד לגורי חתולים, יש צרכים שונים מאוד מחתולים בוגרים בחודשים הראשונים. מוצרי Happy Cat Kitten וג'וניור פותחו כדי להבטיח שהטיגריס הקטן שלך יקבל את הטוב ביותר. מאמר זה של יועץ החתולים מכיל מידע חשוב על מציאת התזונה הנכונה עבור החתלתול שלך.

לגורי חתולים יש דרישות אנרגיה גבוהות

אם תראה את החתול התינוק שלך משחק, תראה במהירות שהסקרנות ואינסטינקט המשחק של חתול המחמד הקטן שלך הוא כנראה אינסופי. מאגרי האנרגיה הדרושים לצמיחה גדולים באותה מידה. עם זאת, חתולים תינוקות לא רק צריכים הרבה אנרגיה כי הם כל הזמן בתנועה, הגוף שלהם גם עובד בקיבולת גבוהה בשבועות ובחודשים הראשונים. בזמן הקצר הזה, החתול התינוק מתרבה בגודלו ובמשקלו, העצמות, האיברים והשרירים גדלים ומערכת החיסון מבשילה במלואה. לאחר מכן, החבר החתול הקטן שלך יצמח בעוד 50 גרם עד 100 גרם מדי שבוע עד שיהיה בסביבות גיל שישה חודשים. אבל זה יקרה רק אם יש לה את התזונה הנכונה. לשלב החיים החשוב הראשון מ-5 שבועות ועד 6 חודשים יש מזון יבש של Happy Cat Kitten. זהו מתכון עשיר באנרגיה ומאוזן המכסה את כל הצרכים של החתול התינוק שלך. הוא מכיל רק חלבונים ברמה גבוהה וחומרי תזונה ניתנים לעיכול ונסבלים היטב לפיתוח מיטבי של מערכת העיכול. המתכון המותאם גם מבטיח צמיחה יציבה.

מוצרי Happy Cat Junior מותאמים במיוחד לצרכיו של חתול צעיר ומתאימים לחתולים קטנים בין 4 ל-12 חודשים. מזון יבש של Happy Cat לחתולים צעירים ולגורים מכיל את כל הוויטמינים והרכיבים התזונתיים החשובים שהחתול התינוק שלך צריך כדי לגדול ולהיות חזק. חברך החתולי הקטן יהפוך למבוגר בסביבות 12 חודשים ויש להחליף אותו למזון פחות עשיר לחתולים בשלב זה. המגוון הרחב הקולינרי, עבור חתולים מסורסים של Happy Cat הוא אידיאלי.

מזון חתלתולים מתאים גם לאמהות חתול מניקות

לחתולים תינוקות יש חילוף חומרים מהיר יותר בזמן שהם גדלים, ולכן יש להם דרישת חלבון גבוהה יותר. אבל לא רק החתלתול צריך יותר אנרגיה. גם האמא כן. לכן, בעלי חתולים מנוסים מאכילים מזון חתלתולים גם לאם, ולא רק בשבועות הראשונים שלאחר הלידה – הם נותנים אותו גם בשליש האחרון של ההריון. מזון חתלתולים הוא למעשה אידיאלי למילוי דרישת האנרגיה המוגברת של אמא חתולה בזמן בהריון או מיניקה.

הכל תלוי באיכות האוכל

תכולת אנרגיה וחלבון גבוהה יותר לבדה אינה יעילה במזון לחתולים. תכולת האנרגיה והחלבונים צריכים להיות מתאימים בדיוק לדרישות. אספקת חלבון, במיוחד, אסור לקבל מנת יתר במהלך שלב הצמיחה. האיכות היא המלך מהבחינה הזו. מסיבה זו ב-Happy Cat אנו נמנעים משימוש בחלופות חלבון מהצומח (כגון סויה), ומשתמשים אך ורק בחלבון מהחי בדרגת המזון הגבוהה ביותר.

היתרונות של מזון יבש לגורי חתולים

האם אוכל רטוב או מזון יבש עדיף לתינוקות חתולים? בעלי גורי חתולים חדשים רבים שואלים שאלה זו. למעשה אף אחת מהצורה אינה "טובה יותר" מהשנייה, בתנאי שמדובר במוצר איכותי המוצהר כהאכלה מלאה לגורי חתולים.

עם זאת, למזון יבש יש כמה יתרונות על פני מזון רטוב:

אבל:

מכיוון שמזון יבש, כפי שהשם מרמז, כמעט ואינו מכיל לחות, חשוב במיוחד שלחתלתולים תהיה גישה חופשית למספיק מים טריים בכל עת. באופן אידיאלי, עליך למקם מספר קערות מים או אפילו מזרקת מים בביתך כדי לעודד את החתול שלך לשתות יותר. מידע נוסף על צריכת הנוזלים של חתולים תמצא תחת הכותרת תזונת חתולים.

מתי יש להחליף את מזון הגורים למזון למבוגרים?

חתול אינו נחשב כמפותח עד גיל ארבע בערך. אבל הם זקוקים למזון ג'וניור רק בשלב הצמיחה המהירה הראשון ואו עד שהם לא יותר מגיל 12 חודשים. כאשר חתולים תינוקות מסורסים, חילוף החומרים שלהם משתנה. Happy Cat פיתחה מתכונים המותאמים לכל שלב בחיים כדי לאפשר לחתלתול שלך להתפתח בדיוק כמו שצריך.

סקירה כללית זו מייעצת לך איזה מזון לחתולים המתאים ביותר גור החתולים או לחתול הצעיר שלך:

דילוג לתוכן