תפיסת התזונה של Natural Life

מרכיבים טבעיים לחתולים מאושרים ובריאים

כי רק חתולים בריאים הם חתולים מאושרים.

אנו משתמשים רק במרכיבים טבעיים להכנת מזון לחתולים של מותג הפרימיום מבית – Happy Cat. בנוסף לכמות הבשר הנכונה, מזון החתולים של Happy Cat מכיל את כל מה שהחתול שלכם צריך לחיים בריאים ומאושרים.

כפי שהשם מרמז, מזון החתולים All-in-One מכיל את כל מה שהחתול שלך צריך במזון בודד, ומבטל את הצורך בהזנות משלימות.

The Natural Life Concept® - מהטבע בצורה הוליסטית

תפיסת התזונה הייחודית שלנו לוקחת את הטבע כמודל לחיקוי. כל מתכוני מזון האיכותי של -Happy Cat פותחו עם מרכיבים טבעיים. התוצאה היא שילוב מאוזן מבחינה תזונתית של חומרים מזינים חיוניים - כולם מוכחים מדעית. כמרכיב העיקרי שלנו אנו משתמשים אך ורק בחלבון מהחי בדרגה גבוהה מבעלי חיים מחוות רווחה חקלאיות גבוהות. למתכוני הגורמה שלנו מתווספים עשבי תיבול עדינים, שמנים יקרי ערך, פחמימות נסבלות היטב וסיבים תזונתיים לקידום העיכול. אנו לא משתמשים בצבעים, חומרי טעם וריח או חומרים משמרים מלאכותיים לייצור המזון היבש האיכותי שלנו. עם ה - Happy Cat Natural Life Concept® לחתולים שלך מסופקים כל אבות המזון החיוניים להם הם זקוקים - באופן טבעי והוליסטי.

יחס בשר גבוה במזון לחתולים

שיעור גבוה של חלבון מן החי במזון חיוני לחברך החתולי. מזון החתולים האיכותי שלנו מכיל עד 88% חלבון מן החי, תלוי במגוון המוצרים. כמובן, הבשר והדגים מקורם בגידול בעלי חיים בעלי רווחה גבוהה. אלה מכילים את חומצות האמינו החיוניות - במיוחד טאורין, שניתן למצוא במוחו של החתול, בשרירים, בכבד, בשרירי הלב וברשתית העין. חתולים אינם מסוגלים לאחסן טאורין, ולכן הם צריכים לצרוך אותו כל יום במזון שלהם. מזון החתולים שלנו עם יחס הבשר הגבוה מתובל בירקות, פירות יער ועשבי תיבול. Happy Cat מציגה סדרת מוצרים איכותיים עם מתכונים טעימים ובריאים אשר ישמרו על החבר החתולי שלך בריא ופעיל.

Happy Cat לחתולים מאושרים ובריאים לחלוטין

הווטרינרים ומומחי התזונה שלנו פיתחו עבורך ועבור חברך החתולי מתכונים מושלמים המותאמים לפי גיל ולפי הצרכים של החתול שלך. כל מוצרי המזון מכילים מרכיבים טבעיים מהאיכות הגבוהה ביותר, המספקים לחתול שלך את כל מה שהוא צריך. לחיים בריאים ומאושרים שמרגישים טוב!

מגוון מוצרים טעים לחתולים אניני טעם

האם אתם רוצים להבטיח שהחתול שלכם יאכל את המזון הטוב ביותר עם חלבונים מהחי בדרגה גבוהה ובתוספת מרכיבים חיוניים? אז בדקו את מזון החתולים הטבעי והאיכותי שלנו!
דילוג לתוכן